Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Semoga Allah sentiasa bersama kami selamanya Lilypie - Personal pictureSmg Allah sentiasa bersama kami hingga ke syurga firdausi

Pages

Sunday, March 25, 2012

Bertambah usia ku lagi, ALhamdulillah ^^

Selamat Hari Lahir ke 27 ,eda ^_^

Alhamdulillah. Hari ini bertambah lagi usia eda.huhu...makin tua plak rasanya. Terasa masa makin cepat berlalu, sedangkan eda masih lagi bertatih untuk memperbaiki diri eda. Terasa tidak seiring pula.....

Ya Allah, terima kasih kerana diberi kesempatan nyawa untuk aku meneruskan hidupku di atas bumiMu ini. Terima kasih atas segala nikmat rezeki dan ilmu yg telah aku perolehi sepanjang hidupku. Berkatilah dan rahmatilah aku Ya Allah di dunia dan akhirat. Bantulah aku ya Allah, agar aku dapat perbaiki diriku menjadi hambaMu yg solehah, isteri yg solehah, anak yg solehah dan ibu yg solehah.....

Mekasih kepada hubby tercinta, walopun dia bekerja pada malam besday eda, tapi hbby tetap sambut pd esoknya. Mekasih syg..krn telah menyempurnakan hidup ayg.Moga kasih cinta kita akan dapat kita bawa hingga ke syurga...Syukur Ya Allah, krn Engkau telah menghadirkan ke dalam hidup ku, teman hidup yg sgt sempurna pd diriku. Menerimaku seadanya..Menyayangiku dan menjaga aku dgn penuh rs cinta. Mendidik ku dgn penuh kesabaran. Rasa walaupun aku mencurahkan segala setia dan baktiku pada suamiku, masih beum dapat membalas segala jasa dan pengorbanan yg dia telah berikan. Berkatilah hidup suamiku dunia dan akhirat. Moga aku dapat menjadi bidadari suamiku di dunia dan juga akhirat ya Allah....

Mekasih juga pd family.. Tidak pernah tidak mengucapkan wish pd setiap besday eda. Kalau di rumah ni, msti dorg dah plan senyap2 beli kek semua. Terasa seronok bila doa, makan kek sama2 dan cite sume kisah2 lama semula......Mungkin itulah yg dinamakan berkat dari amalan makan bersama yg dibawa oleh family eda. Hati terasa tertaut antara satu sama lain. Bersenda gurau bersama, tanpa ada rs jurang antara kami. Alhamdulillah...Terima kasih Ya Allah krn memberikan aku ibu&ayah yg sgt sempurna. Menyayangi dan mendidik kami dgn sempurna.. Kau pandanglah kedua ibubapaku dgn penuh kasih sayang Mu Ya Allah, dan bantulah mereka untuk menuju syurgaMu yg abadi..

Dan akhir sekali, kepada rakan2 yg wish besday eda. Ukhwah itu akan terasa manisnya apabila ia berhubung bkn atas dasar duniawi. Terima kasih rakan2....



0 comments:

Post a Comment