Pages

Monday, November 13, 2017

~throwback~ early pregnancy


Gambar scan atas ni adalah gambar pertama kali utk 3 pregnancy eda yg berlainan. Yg 1st arwah twins, 2nd si aisyah dan 3rd skrg ni. 

Sejak semalam sebenarnye eda baru kesempatan tgk betul2 scan yg skrg ni. Mcm nampak ade 4 ketul (2 kecik, 2 besar) makanya terus terajin la eda g tgk blk entry2 pregnancy sblm ni. Nampak ssma kn mcm yg 1st 😂 tapi papepun bkn eda mengharap sgt. Cume kalau betul alhamdulillah.. Kene tunggu next week appoinmnt dgn columbia. Waktu tu dh 8 weeks biasanya dh blh nampak blinking hearbeat. 

Papepun eda harap bby sht membesar dgn sht ikut umurnye dl kandungan.

Cume..... Kalau Allah beri rejeki lg twins, rsnye bertambah2 gembira la kami.hehe.. Dan bertambah kerisauan la jgk 🤣

Update 20disember: checkup columbia week 8 doctor sahkn single. Hehehe.. Doctor siap ckp lg sblm scan "jom tgk mane tau twin lg" haha.. Die pun mcm kami nk tgk twin x. Alhamdulillah heartbeat dh nampak. Walopun scan kali ni mcm ssh skit doc dok godek2 cr posisi nmp jelas baby. Faktor lelemak dh makin menebal kot hahaha

Kiri tu arwah twin. Kanan skrg

Monday, October 30, 2017

Hepi Besday Abi Aisyah 💕


Hepi Besday abi aisyah..
Terima kasih atas segala yg syg berikan kpd kami. Tak terbalas rasanya segala pengorbanan abg. Abg tunaikan segala impian ayg. Mg Allah berkati hidup abg, ditunaikan segala yg abg hajati dan diberi kesihatan yg baik. Aminn..

Eda ty tahun ni nak adiah ape? Hubby jawap teet 😂 Alhamdulillah.. Nampaknya Allah dh makbulkan impian abg hehe.. 2 plak tu adiah die dpt tahun ni. X aci betul.. Tahun dpn nk.2 afiah gak . Eh tahun dpn mcm limited pergerakan. Qada la tahun 2019 nk 2 adiah 😍 Hehehehe...

Alhamdulillah..