Sahabat saya ^_^

Pages

Sunday, November 9, 2014

Perpisahan sementara


Selama 4 tahun berkahwin, mana2 aja En.Hubby pergi konpem eda akan ikut serta. Time eda kerja di HSA (Hosp Sultanah Aminah) pun sama jugak, ada la 5,6 kali eda g KL trainning, konpem hubby ikut. Hehe...kami sanggup ambil cuti tahunan semata2 xmau berjauhan...

Tapi nak wat guana, pd 18okt lepas suami terpaksa jalani trainning ke US.berkecai hati den...sbb berjauhan satu..sbb xdapat ikut pun ye.haha... berangan ye eda nk ikut. Kos ke sana dah blh amik pakej umrah utk 2org kot.

Bermula la pjj antara kami, baru tahu peraaan rindu org pjj ni camne..dlu time anak2 dara x rasa sgt. Yela, eda sibuk dgn pengajian, dpt msg pun ok la..kdg2 tuh rs mcm mls nk bls msg pun ada kalau penat.huhu..bile hubby jauh nun benua lain, rindu pun bertandang.baju hubby bw tido la jd pengubat rindu..cium sampai tidooo..huhu..tseksa jiwa..

Disebabkan eda x g, jd rs pening plk nk packing brg die. Yela, klu ikut eda mmg bw baju mcm nk pindah tiap kalo g outing obesea.hehe... nak kene pertimbangkn cik abe nk jenjalan ke New York sblm blk Malaysia.. huhu.. mls nk fikir, eda pack sebanyak boleh..tp bile dh smpi KL hubby keluar blk baju2 berat..hehe..kelako kami ni.. Ubat2, minyak cap kapak eda mmg siap awal2..siap letak kt begpack die senang nk capai.yg x tahan tuh, eda siap bekalkan coolfever.hehehe.. stokin eda siap g beli yg de jari, senang die nk pakai dgn sandal..terlebih perihatin punya kes ni 😁

Bukan apa, eda xtau schedule pjalanan dorg sbnrnye. Jd prepare ikut pengalaman jela.. dulu g korea x de transit.xde masalah la sbb pjlnn 5jam lbh je. Time umrah je ade transit kt Dhaka, mmg kene siap2 awal baju persalinan / kain solat/ tuala ke time transit nnt. Hasilnye beg hubby kd berat bebenor.redho jela hubby dgn wife yg cerewet ni..kih2..

Alhamdulillah, hubby dh selamat sampai malaysia pd 8 nov lepas. Berdebar2 hati den bile die dh start nak naik flight.sampai x tido malam.kejap2 bgn tgk jam.huhu...

Jom cuci mata sikit gmbar hubby time kat sane..nak verangan gak la g sane..weeeeeee ^_^~…

Tahun ni hubby celebrate besday kt US..mampu wish dr jauh...