Sahabat saya ^_^

Pages

Thursday, December 19, 2013

3rd Anniversary


Alhamdulillah..genab sudah 3 tahun kami berkahwin..sekejap je masa berlalu..rupanya dah hampir 5 tahun mengenali hubby eda. alhamdulillah..


Ya Allah, hambaMu ini bersyukur ke atas segala nikmat yang Engkau telah berikan kepada aku dan suami. Tiada yg selayaknya mendapat pujian melainkan hanya Engkau ya Allah. Berkatilah rumahtangga yang kami bina bersama. Jadikanlah baitulmuslim yg terbina ini tempat terlahirnya umat-umatMu yang soleh dan solehah. Limpahi baitulmuslim kami ini dengan keberkatan dan kasih sayangMu ya Allah. Hiasilah baitulmuslim kami ini dengan cahaya keimanan kepadaMu yang tidak pernah malap. Perkenankanlah ya Allah. Engkau la tuhan yang Maha Berkuasa lagi Maha Pengasihani. Ampuni kami dan jadikan kami dan anak keturunun kami hamba2Mu yang soleh dan solehah.Amiin..


~ Throwback 2013 ~
7 Januari 2013, eda disahkan hamil twins.SubhanaAllah..


24 mac 2013 Menghampiri 5 bln. kali pertaman dan terakhir membeli brg2 adam adib..
1 april 2013.. selepas perjalanan 8jam dari perak ke jb. bleeding dan warded di comlumbia...Alhamdulillah nasib baik hubby blh tmn jagakan. tapi bab2 nak buang air mmg nurse yg uruskan la..sbb doc x bg eda x blh bangun langsung time nih..

3 April 2013. Adam & Adib dilahirkan. Tapi Allah lebih menyayangi mereka. Mereka pergi meninggalkan kami didalam pangkuan eda selepas beberapa minit dilahirkan. Al fatihah..


Seminggu selepas eda bersalin, kami ambil keputusan untuk pindah masuk rumah kami.
13 April 13..Kami memulakan kehidupan baru bersama kenangan silam yg penuh keinsafan dan rindu..

 Jun 2013 Percutian pertama utk tahun 2013 ke cameron highland. Selepas eda habis pantang.

Hari Raya Aidilfitri 2013 pertama kami di perantauan JB.  Alhamdulillah ia byk mengajar eda ttg
erti suka duka diharungi bersama.


12 September 2013. Percutian terakhir utk thn nih ke pulau tioman. Lepas nih eda kene focus pada thesis sbb dh final year.huhuhu..





19 dec 2013 Happy 3rd Anniversary ..sian hubby time ni die cuti. tp eda asyik fikir thesis je. tunda2 akhirnya xde g jenjalan. next year la syg ye..lepas settle thesis ayg.huhu

Menghampiri kelegaan. Moga Allah permudahkan urusan study eda.aamiin..momo nk interfrme tapi malu2 meow.hehe

 ~ THE END ~

Monday, December 9, 2013

Kedondong telah berbuah..!!!! ^_^


Alhamdulillah..rasa dalam minggu lepas pokok kedondong kami dah mula berbunya..cume arini baru berkesempatan nak amik gambar.hehe...

Ada 3 cabang yg tumbuh selepas eda potong batang utama sebelum nih. Tapi yg tumbuh bunga hanya dari satu cabang je.. xpela..die baru nk belajar berbuah..yeay..!!

Kedondong yg dh berbunga

Pokok delima dan kedondong kecik dh merinbun dgn lebatnye.hehe

Pokok x eda yg dipotong cabang2nye dh mula keluar 3 cabang baru

Pokok daun sup dh lebat..daun kesum pun dh lebat sebenarnya tp eda baru petik beberapa ari lalu nk msk laksa srwk

Sunday, December 8, 2013

Bantuan mangsa banjir 2014