Pages

Wednesday, October 2, 2013

Vaccine momo - 2nd cycle


Alhamdulillah...semalam kami dh vaccine momo utk kali ke 2..sian momo..kali ni eda x bw sangkar, abis satu kete basah dgn air liur momo...momo takut sgt plk kali nih naik kete..huhuhu..momo..momo..

rekod vaksin momo..


Good news..!!

Disebabkan momo sejak kebelakangan ni nampak macam gemukss dan peyut die keras sikit dari biasa.. jadi eda pun suh vet cek samada momo preggy ke tak. vet ckp MACAM preggy..hohoho....ati den dah berbunga2 dh.. konpius pun ade gak.. biler la budak momo ni g menggedik dgn kucing lain..


peyut momo dh macam membulat..preggy or obesiti bdk momo nih..huhuhu.....


So tunggu next week..if makin membesar peyut die, mungkin ye.. semalam vet nk scan tapppiiiii......hage rm40.!! den g scan peyut kat columbia pun baru rm35..huhu..menggila..!!

Baik punya eda tanya samada perlu ke tak scan peyut die.. mana tau kalau vet rasa macam ketumbuhan ke dlm peyut momo kn.. tapi vet cakap xdela..so legaaa.....kalau x xpasai2 jadi rm80 g vet kali nih.sbb vaksin rm40...banyak dh guna duit bulan nih utk kucing..kene jimat2..^_^

ok...hopefully momo makin sihat la pasni..takut gak eda kalau momo tetiba sakit..arini mcm biasa pas vaksin, die jd kurang selera makan..tapi bile eda bagi die vitamin yg nimo punya dulu, berselera benor plak die jilat2 jari den.huhu....sian momo...tunggu ye arini mama keluar beli wetfood salmon & makeral feberet momo ye...

muke buhsan.."mama ni sy xde mood la nk amik gmbar " ^_^

0 comments:

Post a Comment