Sahabat saya ^_^

Pages

Wednesday, April 24, 2013

Akhirnya,,,, ^_^ Rumput carpet dihalaman kami ♥



Bile org berpantang pun nk posing same..hehe

Alhamdulillah...selesai sudah setelah 3 hari hubby memulakan misi menanam rumput carpet dihalaman rumah kami. Nak tempah kat org mcm x berbaloi plak byr mahal2..Nak kata kami tahu cara tanam pun tak juga.. Ni kira pakai redah je.. dah tanam seround ptg tuh, mlm baru kami ty en,gugel care2 tanam rumput nih..Nasib baik xde pape yg berbeza.hehehe..

OK..seterusnya untuk deko2 umah nih akan disambung bile hubby eda x keje.. Esok hubby start keje setelah sebulan bercuti.. Sebulan tuh termasuk cuti die trainning aritu la, bersambung terus bila eda bersalin aritu.. Nasib baik la die cuti lama, jadi lepas mak abah eda balik hubby dapat belajar sikit2 bantu eda  sediakan pape yg patut utk pantang ni..thanks to kelik2 hubby sbb memahami keadaan kami.. ^_^



0 comments:

Post a Comment