Pages

Saturday, December 29, 2012

Happy 2nd Anniversary

Alhamdulillah. Setahun berlalu 2012. Tahun yg paling bermakna dalam hidup eda. 3 impian eda tertunai Alhamdulillah. Memang betul apa yg eda prnah dgr masa zmn blajo dlu, kalau kita pasang niat dgn ikhlas, pasti Allah akan tunjukkan jalan kpd kita. Tiada yg mustahil bagiNya. Jangan dikira rezeki itu hanya pd duit yg kita dpt hasil dr titik peluh kita sendiri shj. Malah eda sendiri tak terfikir dpt tertunai hajat2 ini memandang eda ni menabung pun bkn byk sgt. Alhamdulillah.. Allah murahkan rezeki eda melalui hubby. 

Jadi kwn2 diluar sana jgn cpt putus asa. Kalau ade pape impian, niatkan shj. Bkn bermaksud sini jgn x keje plk, bgantung pd org lain hehe.. maksud eda, bila ade niat dgn ikhlas inshaAllah, Allah akan berikan kita rezeki dr arah yg kita tak sangka2. Percayalah.. >_<…

Ok jom 'baling belakang' utk tahun 2012

### THROWBACK ###


Januari balik bercuti di manjung. Tetibe hubby ajak g pulau pangkor. angkut skali anak2 buah.hehe...

Februari. Alhamdulillah kami dijemput menjadi tetamu rumah Allah. Pegi dgn mak ayah mertua. Blh bc pengalaman kami di sini.

Mac. Selamat hari jadi kpd diri sendiri. Hehe.. dpt hadiah rantai dr hubby. Nak beli note tp hubby beli rantai. Blh jd simpanan katenye. Ok gak lg mahal dr note hehehehe.mekasih syg ♥

Jun. Sport carnival company hubby di Penang. Alang2 tuh terus teroka penang.hehe..

Beberapa minggu lepas tuh kami holiday ke KOREA. Yeay.!!! Hehe.. selalu gile tgk korea. Skali hubby ty nk g korea x. hehe... Alhamdulillah... 2nd honeymooooonnn ♥

September. Holiday kat Teluk Chempedak Pahang. Percutian tanpa perancangan.

Hepi besday hubby ♥ Mekasih sentiasa disisi ayg tanpa sikitpun mengeluh. melayan isterimu ini yg mcm 3suku.hehe...i love u to da moon and back.muaahh...

November. Balik manjung pergi buru kerang dan remis. Manis kerang dan remisnyg fresh dikutip. Alhamdulillah ♥

Awal Disember. Ujian positif upt. Alhamdulillah..Scan atas diambil sbb bleeding lepas blk dr blk kg. Allahuakbar.. 

Lepas dpt tau pregnant, wiken tuh g bercuti di Port Dickson dgn famili eda. Malam tuh mcm biasa makan besar sponsored by abah ♥ mekasih abah

Hujung Disember rumah kami dikunjungi kaklong eda dan adik beradik hubby. Mereka dtg sbb nk g Legoland.huhuhu.. 

### THE END ###


0 comments:

Post a Comment