Sahabat saya ^_^

Pages

Wednesday, November 28, 2012

Fenomena Durian Crepe..^_^



Di petang yg indah, ketika si isteri tercinta berbual dengan sang suami di dalam telefon..

Isteri : Abg, nanti abg balik keje kita terus makan malam ye.. ayg masak telur gulai..
Suami : erm....arini abg dah makan banyak. Kalau abg x nk mkn boleh ke??
Isteri : Oooohh..yeke..ala rugila camni..ayg ade buat durian crepe. Biar ayg abiskan lah ye.. Abg 
           cakap xnk makan kn..
Suami : eh...durian crepe nk...!!
Isteri: Mana boleh...abg cakap dh mkn byk..x nk makan nasi, kire xnk mkn durian crepe jugak la...
Suami : alaaaaaaaaaaaa....abg nk durian crepe..
Isteri : Kalau camtu kene mkn nasi sikit...(ayat pancing maut)
Suami : ok...u_u... ( bunyi sedey je)

kekekekekeke..... ~^_^ Psikologi seorg isteri mesti kene power. Nak pancing ikan besar, msti kene bagi umpan yg baiiikkk punya kn.hehe..

Sebenarnya, eda dah terbiasa makan bersama2 family time ank dara tuh. So serba boleh cuba praktikan bila dah kahwin ni. Hubby pun memahami, selalu akan teman eda mkn. Kalau time die dh mkn kat ofis, bila balik mula2 die ratah lauk je, tp nnt akhirnya die mkn gak..hehe


0 comments:

Post a Comment