Sahabat saya ^_^

Pages

Wednesday, August 10, 2016

Our Precious Moments Part 2 ♥ MELAKA ♥

Alhamdulillah. Sambung cuti ke Melaka dalam perjalanan balik ke johor.

Mmg itu perancangan kami nk g PD dan Melaka. Sbnrnye niat nk bawa mak abah sekali, tapi mak abah ade kecemasan nak blk KL. Ade hal keluarga. Jd kami jela g bercuti ke Melaka.

Aisyah dh 3 kali ke Melaka la kiranya ni. Hehe.. Misi utama kami "Memburu Restoren Mee Besen" dan "The Shore Oceanarium". Nak kat mana tmp ni? On GPS konpem jumpa hehe.. sbb kami pun xrau jln2 kt melaka ni. Pening sbb ade shala ade 2 hala 😁

* MEE BESEN ORIGINAL *

OK. korg buka fb nama atas konpem jumpa. Ade map situ blh la rujuk. Kami sampai jam 2. Kedai ni buka jam 3.30 ptg ye. So selamat la, blh la beratur awal sbb utk pengetahuan anda ramai ye yg dtg nk mkn. kalau dtg lambat silap aribulan habissss.hehehe.. kami beratur pun, bila buka terus Full!! Yg dtg kemudian kene amik nombor giliran dan tunggu kt kerusi luar.








Ok cite psl mknn, mmg πŸ‘πŸ‘πŸ‘ kami amik dulang western RM35. Ade spageti, meatball, chicken chop, kentang putar dan francefries. Air coklat berbukit2 (tak tau namanye hehe) RM10. Air tu mmg kne baiki lg, nmp dh cantik tp rs tawar 😩 pendek cite mmg rekemen klu nk rasa style baru mknn western. Ade lg menu lain mcm mee besen. Tp kami dh kenyang kot mkn satu dulang.huhu.. next time laaa😍

* THE SHORE OCEANARIUM * 

Ala Aquaria KLCC. Dlu die kat bangunan berdepan mahkota parade. Lepaa tuh dh pindah bangunan baru The SHORE. Boleh Waze pasti jumpa..

Nk explain lebih pun xeeti hehe.. rp yg pasti die ade bg kuiz bile msk sini. Kalau dpt jwp betul sume dpt la hadiah. Kmi dpt fridge magnet oceanarium. So xpelu dh beli hehehe... Lagi satu last skali blh feeding penyu tau. Hehe comel je penyu berenang2 siap gurau. Pengalaman pertama kami.











Ok. Lepas puas tgk hidupan laut, kami singgah kedai mkn2 dan balik ZZzzzZ.. esoknye sebelum blk JB singgah pantai klebang tgk Bustel dan semestinye beli coconut shake klebang ori πŸ‘



Habis dh misi bercuti kami. Lepas ni blk umah dok senyap2 ok. hehehe..


0 comments:

Post a Comment